maanantai 14. elokuuta 2017

Color Club: Mood Change -lakat

Cesars Shopiin oli kesän aikana tullut monia ihania uutuuksia. Kotiutinkin sieltä itselleni aika monta kaunista uutuutta. Mielenkiintoisimpia uutuuksia olivat kyllä nämä Color Clubin lämmössä väriä vaihtavat lakat. Lakkoja tässä kokoelmassa on 12 ja mulla oli älyttömän vaikee valita, minkä haluan ja loppujen lopuksi päädyinkin ostamaan kaksi. Kuljin tosi pitkään Mood Change -lakkojen swatchkiekon kanssa ja lopulta kaikki lakat jäivät siihen lämpimään väriin, sillä oli lämmin päivä ja mulla on aina tosi kuumat kädet. Löysin kuitenkin kaksi kivaa lakkaa.


mood

Enlightened on lämpimässä kaunis murrettu vaaleanpunainen, hieman marjapuuron värinen. Lakka on hyvin pigmenttinen, mutta mä ainakin onnistuin raidoittamaan sitä hieman. Lyhyille kynsille voisi riittää tosi hyvin yksi kerros, mutta omilleni tarvitsin kaksi. Lakkan koostumuskin on tosi mukava eikä se valunut kynsinauhoille.

Sain tehdä aikamoisia temppuja, että sain kuvattua tuon kauniin liukuvärin mikä kynsille muodostuu, kun kynnen vapaa kasvu on viileämmässä. Temppuja jouduin tekemään juuri lämpimien käsieni takia. Mulla on vaan niin kuumat kädet aina, että se näköjään vaikuttaa kynsiinkin. Upotin kynnet kylmään veteen, että sain otettua nämä kuvat. Uskon, että nämä lakat toimivat mulla parhaiten sykyllä ja talvella.

moood

Shine Theory on melkeinpä neon keltainen, kun se on lämpimässä ja kylmässä se on limenvihreä. Tämä olikin sitten hieman vaikeampi lakattava, sillä tämä vaati kolme kerrosta kynsilleni. Se oli kuitenkin odotettavissa, koska lakka on melkein neon. Koostumukseltaan lakka on myös suht paksua, eikä valu kynsinauhoille. Hirveästi ei jää korjailun varaa, kun lakan levittää kynnelle. Kannattaa levittää siis suht paksuna kerroksena, muuten raidoittuu tosi pahasti. Annan sen kuitenkin anteeksi tälle lakalle, sillä lakka on todella raikkaan ja kauniin värinen sekä luo kauniin liukuvärin.


Onko teillä tai meinaatteko ostaa Mood Change -lakkoja ?

6 kommenttia:

  1. Nää on kyllä hauskoja. Mulla on Happy Go Lucky ja rutikuivat kynsinauhat. Olen viihdyttänyt itseäni ja vähän muitakin uittamalla sormiani vuorotellen kylmässä ja kuumassa vedessä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on :D mä kanssa uitin kynsiä kylmässä vedessä koko aika :D

      Poista
  2. Shine Theory näyttää sulla ihan superhyvältä!

    VastaaPoista
  3. Miulla taas on aina kylmät kädet, suihkussa/saunassa sitten ainoat lämpimät hetket :'D
    Miulla ei taida olla kuin muutama väriä vaihtava lakka, monet möin siinä pelossa, jos se efekti katoaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D nää tais olla mulle ihan ensimmäiset (:

      Poista