keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Pellavaa

Idean näihin kynsiin kopioin Kauniiden kynsien salaisuus -blogista. Kyseiset kynnet olivat niin kauniit ja käytetty laatta oli täynnä toinen toistaan ihanampia kuvia. Mä en omistanu tätä laattaa ja meninkin heti seuraavana päivänä ostamaan sen Cesarssilta. Ihmettelin kyllä miksi en tätä omistanut, sillä tässä on monia leimadecaleihin soveltuvia kuvia.

pellavaa

Lakkasin Über Matolle noin viisitoista kirkasta noin kynnen kokoista lakkalevyä, Essencen kirkkaalla lakalla. Teen aina varalle muutaman ylimääräisen decalin, jos jostain syystä joku sattuu hajoamaan. Niiden kuivittua leimasin jokaisen päälle kirkkaalla leimasimella Creative Shopin 22 laatasta  pellavankukka kuvat, mustalla MoYoun leimauslakalla. MoYoun musta leimauslakka on kyllä tosi hyvä, mutta niin runsas pigmenttinen, että se tarttuu kynsinauhoihin ja ihoon. Pitäisi vaan muistaa aina laittaa nestemäistä lateksia kynsinauhoille. 

Leimadecalit väritin pienellä siveltimellä, taputtelemalla, ettei leimat leviä. Kukan keskustat väritin Essencen eclectic bluella ja koko kukan itsy bitsy blue bikinillä. Lehdet ja nuput väritin myös Essencen Brazil junglella.

Kynnelle lakkasin kaksi kerrosta piCture pOlishin cherishiä. Ensimmäisen kerroksen annoin kuivua kunnolla ja toisen kerroksen annoin kuivua vain vähän ja kiinnitin leimadecalit siihen. Nämä kynnet olisi näyttäneet matattunakin todella kivoilta, mutta tällä kertaa halusin kiiltävät. 
Kynsinauhat siistin siveltimellä ja tällä kertaa siinä meni aikaa. Musta leimauslakka levisi pitkin kynsinauhoja ja ihoa. En tajua miten joka kerta unohdan, että tämä lakka sotkee näin paljon. Se on kuitenkin paras musta leimauslakka, mitä olen käyttänyt.

pellava

lahikuva_pellava

Lakat
piCture pOlish - cherish

9 kommenttia:

  1. Todella kaunis kynsilook! 😍 Tuo väriyhdistelmä on ihanan hempeä, mutta raikkaanoloinen. Juuri sopiva määrä kimalletta mun makuun!

    VastaaPoista
  2. Kauniit! Mulla on vielä leimadecalit koittamatta. Kuulostaa jotenkin niin työläältä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: ei se oo jos alottaa vaikka isommilla kuvilla, ettei oo noin paljo pikku kuvia. Ja mun mielestä se on rentouttavaa, kun ei mieti mitään muuta.

      Poista
  3. Ihanat kynnet! Cherish sopii tosi hyvin pohjalle! Hauska kuulla, että oon ollut inspiraationa :)

    VastaaPoista
  4. Mä rakastan näitä sun ja idean alkuperäistä toteutusta myös ♥ Oon lisännyt tämän jo ostoslistalle, kunhan tilauksen teen niin voi multakin vastaavanlaiset kynnet ilmestyä :'D

    VastaaPoista