keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Inspiraatio hukassa: Idea lapsilta

Muutama viikko sitten kyselin töissä lapsilta, että minkälaiset kynnet lakkaisin seuraavaksi. Mulla ei nimittäin sillon ollut yhtään minkään näköistä inspiraatiota, mutta heiltä tuli aivan hirveesti ideoita.  Ensin he listasivat värejä ja sen jälkeen kuvioita. Kirjoitin heidän ideoitaan ylös, mutta olen valitettavasti sen lapun hukannut. Sitten yksi tytöistä sanoi, että tee samanlaiset kun mun mekko. Tässä sitä ollan. Hänen mekosta inspiroituneet kynnet.
 photo leoo_zpsx7der4cn.jpg 

Tein jokaiseen kynteen liukuvärin kolmella eri harmaalla lakalla, jotka kaikki kuuluvat O.P.I:n 50 Shades of Grey - kokoelmaan. Mulla on pitkään ollut tarve saada kaikki mahdoliset harmaat lakat itselleni ja hyvin monta niitä jo löytyykin. Tämän kokoelman lakat ovat siitä kivoja, että ne sopivat toisiinsa hyvin ja niistä tulee sulava liukuväri.

Liukuvärin päälle tein dottingtoolilla eri kokoisia ja muotoisia laikkuja, joiden reunoihin piirsin mustalla lakalla ja tosi pienellä dottingtoolilla leopilkkujen rajat. Ja koska kynnet ei ole mitään ilman kimallusta oli pakko laittaa kaiken päälle kerros Fairy Dustia.

Näistä tuli omaa silmää miellyttävät ja tosi mielekkäät. Yksi mun lemppari koristelutyylejä on aina ollut liukuväri.

 photo leo_zps6yp9q9db.jpg
Lakat
O.P.I -  Cement the Deal
O.P.I - Embrance the Grey
O.P.I -  Dark Side of the Mood
China Glaze - Fairy Dust

Milloin sinä olet viimeksi käyttänyt eläinkuosia kynsillä ?

4 kommenttia: