lauantai 10. lokakuuta 2015

Jotain vihreää

Näin jossain netissä kivat kynnet, joissa oli pilkutettu ympyröitä toistensa ympärille ja idea näistä kynsistä jäi sitten hautumaan. Jostain tuli myös idea vihreästä liukuväristä. Siinä sit oltiin. Vihreä ei todellakaan ole mun väri, ainakaan näin suurissa määrin. 

Onhan nää kynnet omalla tavallaan kivat. Vihreetä on vaan ihan liikaa mun omaan makuun. Pitäis varmaan vähän pidempään miettiä näitä päähänpistoja. Noi pilkutetut kynnet on mun mielestä tosi kivat ja niiden seuraks ois ehkä pitäny keksiä jotain muuta. Ja matattuna tykkäsin itse näistä ainakin paljon enemmän. Aluksi pelkäsin, että pilaanko nyt kynnet mattaamalla ne. Onneksi niin ei käyny.

 photo kblogi9_zps5aqvjwqs.png  photo kblogi10_zpsj1n4veat.png
Liukuvärjäyksen alla on kerros valkosta lakkaa korostamassa värejä ja liukuväriä on tuputeltu sienellä kaks kerrosta. Vaikka liukuväriin käytin neljää eri väriä, niin vaan kolme niistä erottuu kunnolla.

Keskisormessa ja nimettömässä on kaks kerrosta valkoista ja se peittää oikein hyvin. Oon itse asiassa tyytyväinen jokaiseen valkoiseen lakkaan mikä mulla on.

Lakat
Oriflame - The One: Matte Top Coat (saatu)
Essie - Blanc
China Glaze - Four Leaf Clover
Essence - Brazil Jungle
Essence - L.O.L
GinaTricot - Lemon
 photo kblogi_zpsarrpkz46.jpg

2 kommenttia: