tiistai 14. heinäkuuta 2015

Lakkakokoelma kasvaa

Lakka kokoelma kasvaa taas. Hupsis. Lakkojen lukumäärää en tiedä, enkä välttämättä haluakkaan tietää. Sillon lakkoja tikuttaessani niitä oli alle 250, mutta kyllä sen jälkeen on tullut aika monta lakkaa lisää. Yhteismäärä saattaakin olla jo lähempänä kolmeasataa.

Ajattelin taas tulla esittelemään muutaman uusimman lakan kokoelmastani.

 photo kblogii_zpssu7u0u7r.jpg

Kolme uusinta O.P.I:a ovat Glittzerland, Samoan Sand ja That's Hula-rious! Nämä lakat kotiutin alkukuussa laivalta, kun kävin Tallinnassa. Tallinnaan mennessä bongasin sieltä jo tuon That's Hula-riousin, mutta muita en jaksanut miettiä. Siellä oli siis kolme kahden hinnalla tarjous ja pakkohan se oli käyttää. Ainut ongelma oli, että That's Hula-rious! oli ainut kappale hyllyssä, joten täytyi olla vähän ovela ja piilottaa lakka. Olin ehkä vähän tuhma, mutta niin pitkään oon jo tän halunnu ja siihen asti tän piti pysyä piilossa kunnes laivaan palattais. 

 photo kblogii1_zpss2aqgu0l.jpg

Yhtenä päivänä tässä kävin Ginassa etsimässä, jotain ihan muuta kuin kynsilakkoja. Sitä mitä etsin ei kuitenkaan löytynyt ja päätin lohduttaa itseäni näillä lakoilla. Lakoilla oli hintaa yhteensä vain 4 euroa, joten en hirveästi kuitenkaan köyhtynyt. 

Lakat ovat Expresso, Metal Rose ja Lemon. 

Lemonin omistin jo ennestään, mutta monesti katselin kaupassa, että nyt myynnissä oleva versio olisi kirkkaampi, kuin kotona olevani. Ja olinkin oikeassa kun tämän tikutin. Eihän se ero nyt suuri ole, mutta oli vaan pakko saada testata olinko oikeassa.

 photo kblogii2_zps9szwkujd.jpg

Kicksin alennuksesta löysin kaksi jo kauan sitten ihailemaani hiekkalakkaa. Nimeltänsä nä mä ovat The Tropics ja Cafe Girl.

Aika jännät nimet sinänsä, että yleensä näissä on ollu aika hyvin väriä kuvaavat nimet. Mun mielestä nää nimet ei kyllä väriä kuvaa. Vai mitä mieltä te ootte ? 

8 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja mieki ostin vähän aikaa sit tuon kicks cafe girl lakan =)

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia! Ei oo kyllä kovin kuvaavat nimet noilla Kicksin lakoilla, mun oranssi hiekkalakka Kicksiltä on ''Five star resort''..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: mulla on niissä vanhemmissa ihan semi kuvaavat nimet mut näissä uudemmissa ei oikee :D

      Poista
  3. Ihania ostoksia! Itsekin kävin juuri Tallinnassa, ja oli 3 kahden hinnalla tarjous Essien lakoista, Opeissa en huomannut... Millä laivayhtiöllä olit liikkeellä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin Eckerölinellä (: Siellä oli tosi huono tarjonta Essiestä, mut onneks oli Opi♥

      Poista
    2. Aaa, itse olin Tallinkilla. Se selittää :)

      Poista