maanantai 22. kesäkuuta 2015

Matattua lilaa

Terveiset täältä mökiltä. Tuli pidettyä tässä nyt vähän taukoa, kun mökille pääsin lomailemaan ja Juhannuskin oli. Mutta mennään asiaan eli kynsiin.

Viikko sitten halusin vihdoinkin päästä käyttämään mun uutta ihanaa O.P.I:n violettia lakkaa ja sen pohjalta nää kynnet on ideoitu. Mulla oli käyttämättömissä myös toinen siihen sopiva lila lakka ja siitä sit eteenpäin suunnittelemaan ja ideoimaan, mitä tehdään.

Yksinkertaisuus oli taas IN ja tein skittletet, joihin tuli 4 erilaista kynttä kolmella eri tekniikalla/lakalla.

 photo kblogi2_zpshz8jmjx9.jpg  photo kblogi_zpsztbd7nrj.png
O.P.I:n ihana tumman violetti creme peitti hyvin kahdella kerroksella. Kuvassa ei ihan välity lakan ihanuus sillä se on todella vaikea kuvattava. Purple Wish peitti myös hyvin kahdella kerroksella ja jostain syystä musta tuntu, se oli koostumukseltaan paksumpaa kuin Ginan lakat yleensä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ? 

Liukuvärin pohjalle lakkasin kerroksen Purple Wishiä ja siihen päälle töpöttelin kostutetulla meikkisienellä kaksi kerrosta lakkaa. Kolmen kynnen kuvassa yllä etusormen liukuväri oli ihan mun lemppari. Se oli ihan täydellinen ja toi O.P.I näytti niin nätiltä. Mattaus ajatus mulle tuli jo kesken lakkauksen ja mattasin lakkauksen mun tän hetken parhaalla mattalakalla. Päälle vielä muutama jättikokonen ympyräniitti, jotka saapu eBaystä just ennen ku tein nää lakkaukset.

Lakat

O.P.I - Do You Have This Color In Stock-holm?
GinaTricot - Purple Wish
Oriflame - The One Matte Top Coat

 photo kblogi5_zpshnlqy0e6.jpg

2 kommenttia: