lauantai 21. maaliskuuta 2015

#ablecs15 week6: Nothing But Purple

Kuudennen viikon haasteista valitsin toteutettavaksi ensin Pelkkää lilaa -haasteen. Ihan vaan taas kerran aiheen helppouden takia. Töiden jälkeen on aina helpompi aloittaa helposta haasteesta ja sitten viikonloppuna se vaikeampi. Olen pyrkinyt lakkaamaan kynnet nyt haasteen aikana keskiviikkoisin ja sunnuntaisin, vaikka julkaisenkin näitä vähän miten sattuu. Nämäkin kynnet olen lakannut jo keskiviikkona.

Jostain syystä mulla on ollu nyt pitkään halu vesimarmoroida. Taas kerran. Mun on nimittäin tehny mieli vesimarmoroida, jokaisessa haasteessa nytten. Oon kuitenkin hillinny itteni. Nyt annoin kuitenkin periksi ja tein kaksi efektikynttä marmoroiden. 

 photo kblogi3_zpsedxitr2p.jpg
 photo kblogi_zpslxsuhxqd.png


Etusormessa, keskarissa ja pikkurillissä on kolme kerrosta Lucky Lucky Lavenderia. Lakka jäi kahdella kerroksella vielä vähän laikukkaaksi, joten kolmas kerros oli tarpeellinen. Nimettömässä ja peukalossa on pohjalla kaksi kerrosta Lavenderia ja sen päälle tehty vesimarmorointi Lavenderilla, Plumilla ja Rubyllä. Testasin aluksi Lavenderin kaveriksi paria muuta lakkaa, mutta niillä marmoroiminen ei sujunut. Vaihdoin sitten sellaisiin lakkoihin joiden tiesin toimivan varmasti.

Tähän mennessä olen saanut marmoroinnin toimimaan vain creme -lakoilla. Nytkin ne kaksi muuta, joita testasin olivat shimmerisiä, joten siinä varmaan syy.

Lakat

O.P.I - Lucky Lucky Lavender
KoneHelsinki - Plum
KoneHelsinki - Ruby


 photo kblogi_zpsaykfbomv.jpg
 photo ablecs_zpsiuq7xncm.png

2 kommenttia: