torstai 11. syyskuuta 2014

Turvallisia lakkauksia

On tässä viime aikoina tullut tehtyä muutamia turvalakkauksia, sillä ideat on ollut aivan lopussa mutta en osaa kuitenkaan olla alastomilla kynsillä. Mun turvalakkaukset on useimmiten ranskalainen manikyyri, jonkunlaisella yksinkertaisella koristelulla tai sitten liukuvärjäys.

Näissä kuvissa olevat kynnet lakkasin kiireessä, kun oltiin seuraavana päivänä lähdössä päiväristeilylle Tallinnaan. Olin juuri ostanu kaks uutta Essien lakkaa, mutta en keksinyt silloin kiireessä niistä mitään kivaa, joten päädyin turvalliseen ranskikseen värikkäillä pilkuilla ja ihanalla kimalluksella.

Sweet Memories on ihana nudelakka, jonka oon todennut jo monta kertaa hyväks. Ginan White tarvitsee mulla ainakin kaks kerrosta, jopa ranskalaisessa. Pure.. kimaltelee ihanasti jo yhdellä kerroksella ja koska oon harakka laitoin kaks kerrosta. Sekä Cute.. tartti pilkkuihin kaks kerrosta, koska muuten siitä ois näkyny tuo raja liian selkeästi. Pilkut epäonnistui vähäsen sillä niistä tuli kaikista vähän erikokosia kiireen vuoksi, mutta eipä se pilannu tätä lakkausta.

Muutamat muutkin perusranskikset on tässä viikkojen aikana, mutta en vaan oo jaksanut niitä kuvailla.

 photo kynsiblogi12_zps34163f16.jpg  photo kynsiblogi4_zps78a6a241.jpg

Ginatricot - White
Essie - Pure Pearlfection
Essie - Cute as A Button
O.P.I - Sweet Memories (puuttuu kuvasta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti