maanantai 6. tammikuuta 2014

Sinistä, metallia ja timantteja

Nää kynnet tuli lakattua pikkasessa kiireessä, sillä äiti oli jo lähössä ulos. Mutta hänen kyntensä olivat vielä joulukuosissa ja aika huonossa kunnossa. Ei keritty muotoilemaan kynsiä uusiks tai mitään, joten nää on nyt vähän mitä on. Ihan kivat näistä kuitenkin tuli. 

kynnet

Halusin testata mun ostamia uusia lakkoja, joten päätin yhdistää O.P.I:n I Saw..U Saw..We Saw..Warsawin ja Isadoran Sugar Crushin sävyssä 102 Metal Crushin. Aikaa ei ollu koristeluihin paljoa, vaikka äitiltä irtoo strassit nopeesti, ni laitoin niitä kuitenkin. Ylimenneiden putsaamiseenkaan ei oikeen ollu aikaa, joten iho jäi vähän kimaltelevaks ja sinertäväks. 

kynnet


kynnet

Tää on ihan tummansininen creme, mutta äitillä tää ei ainakaan peittäny kunnolla edes kahella kerroksella. Varmaan ois tarvinnu sen kolmannen kerroksen, jos siihen ois ollu aikaa.

kynnet

Sugar Crushit nyt on aina ihania. Rakastan yli kaiken. Tää on mun mielestä aika jännän värinen, tykkään kuitenkin. Väriltään tää on kuitenkin aika vaalee ja sen takii laitoin kolme kerrosta tätä.

kynnet

Mulla on jo toinen pullo menossa Essien - all in one basea. Mulla oli yhessä vaiheessa kynnet tosi huonossa kunnossa ja kun tän ostin huomasin heti muutamassa viikossa vaikutukset. Uusin tuttavuus mulla on Seche Viten pikakuivattava päälyslakka. Oon käyttäny tätä vasta kolme kertaa, joten ei oo ainakaa tullu vielä mitään negatiivista sanottavaa.

kynnet

~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti